Bose Sleepbuds II grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bose Sleepbuds II grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lony 23-12-2023

Bose sleepbuds geen aanrader

Geschreven voor: Bose Sleepbuds II grijs

Ik heb deze bose sleepbuds twee jaar geleden besteld. De eerste set ging binnen de garantieperiode kapot. Ik heb nieuwe gekregen waarvan de linker sleepbud na een jaar niet meer oplaad. De geluiden in de sleepbuds zijn prettig, de verdere kwaliteit is bedroevend slecht.

Ik raad dit product niet aan.

De Lau 01-07-2021

Duur prototype

Geschreven voor: Bose Sleepbuds II grijs

Gekocht en geretourneerd. Het idee erachter is goed, maar dit is nog maar een duur prototype. Helaas viel na de eerste nacht het volume in de linker bud weg waardoor het onbruikbaar werd. Blijkbaar een bekend probleem en dus heb ik ze geretourneerd. De pasvorm is perfect en ik als zij slaper had geen moeite om op mijn oor te slapen. De app is onderontwikkeld met weinig keuze aan geluiden. Ook vervelend dat je de buds uit het doosje moet halen om de app te kunnen gebruiken, even snel tussendoor een geluidje zoeken kan dus niet als je de buds niet bij je hebt. Qua noise masking deed het voor mij niets, de Otalgan oordoppen van 3€ dempen veel meer geluid. Toch vind ik het jammer dat ze zo onderontwikkeld zijn, want met mijn diensten had ik het een fijne aanvulling gevonden om met een zacht geluidje in slaap te vallen en een extra wekker in mijn oren te hebben. Er moet nog heel veel geoptimaliseerd worden aan dit product voordat het zijn geld echt waard is.

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Wekker

Minpunten

• Weinig keuze geluidjes
  • Onderontwikkelde app